Nama
Alamat Emel
No Telefon
Barang Tempahan
Jumlah Tempahan (RM)
Alamat
Bayaran Melalui CIMB
Maybank
BSN

Click here to create your own form.

Monday, June 6, 2011

.Opening.

salam korang..
cehh tengok tajuk opening gitu. opening apa la agaknya kan..hehe..
first sekali, thanks sudi singgah dan drop by atau pun tersinggah dengan tak sengajanya kat blog tak seberapa ni..
tujuan blog ni d buka utk simpan dan jual semua hasil kraf² yg dijahit oleh aku sendiri..* maaf penggunaan aku *..
sebelum cuti sekolah yg panjang, aku suda order dan beli beberapa barang utk membuat kraf felt ni





haa..gambar² camni pun bagi trademark tau..haha..yg kain felt + handphone strap tu aku beli dari chomeytoukraf.blogspot.com..yg lain² ni aku beli d Ban Soon.com. haha..Ban Soon ni kedai uncle d Tuaran ja la..memandangkan ni first time berkraf-kraf, maka aku tak la beli barang² aksesori lain macam butang. buat tak laku nanti hmmm..
ni baru intro..lepas ni entry hasil kraf pertamaku..

No comments: