Nama
Alamat Emel
No Telefon
Barang Tempahan
Jumlah Tempahan (RM)
Alamat
Bayaran Melalui CIMB
Maybank
BSN

Click here to create your own form.

Saturday, June 11, 2011

.Alhamdulillah..

alhamdulillah..syukur..sebab banyak betul tempahan dari kawan2 sejak aku publish album hasil kraf kat fb hari tu..banyak da order..oleh sebab ni first time, maka aku bagi ja la special price gitu ngan dorang..dorang pun kawan2 kat maktab jugak..hehe..harap korang berpuas hati la ngan hasil kerja tu nanti ya..
setakat ni baru 8 orang la da order..dalam 1 minggu ni..
aku pun happy plus risau sket sebab nak bagi hasil yg berkualiti ngan dorang ni..karang salah jahit or salah potong ka..huhu..aku gembira kalau costumer gembira..eh ngam ka costumer..
banyak jugak cabaran buat key chain ni..ada yg mintak buat kecik2..OMG~
macam ni --
orang tua kata tak boleh menjahit malam2..ni plak hasil jahitan malam2..teruk jugak tapi aku buat demi sepupu tersinta. haha..sebab pagi ni dia nak balik..
tu baru hasil2 utk hari ni..minggu depan da start busy..barang2 kraf pun mau kureng..so tunggu minggu depan la jawabnya..huhu..


PM me for order..♥

No comments: